Pages - Menu

4.14.2014

Inetha about her beginning of fashion blogging.

Hello, 
These days the Internet is wide network where people can fulfil their potential. Well, I dicided to try it too.
Fashion have been always part of my life. I saw how my mom thumbed fashion magazines, how she was dressed and how much she liked to look modishly. Also, i was always spelled by beautiful things such as jewellery, accessesories. I won't despite a fact that I'd like to be power dressed as she have been so much. Moreover, I was interested in this not to look only fashionably. While i was growing, i got to now world. I'd like to be a part of this industry.
I feel grown-up enough to start this hard but definitily beloved work. I want to give a voice of what is my passion and sometimes religion as well. 
Afterwards, some private issues made to realise that life is really short enough to doubt about what to do and not. For example, is it worth to establish blog or not. This helped me to consider what i want from my life.
To sum up, here i am wanting to know fashion industry inside out. This blog will be about fashion, beauty, some DIY, trends and my looks.
I hope you'll like it,
Best wishes, 
Inetha. 
 
Me.

Sveiki,
Dabar internetas yra platus tinklas, kur žmonės gali realizuoti savo sugebėjimus. Taigi, aš nutariau taip pat pabandyti. Mada visada buvo mano gyvenimo dalis. Aš mačiau savo mamą vartančią mados žurnalus, kaip ji rengdavosi ir kaip ji mėgo madingai atrodyti. Taip pat, aš visada žavėjausi gražiais daiktais kaip papuošalai, aksesuarai. Aš neneigsiu, kad noriu būti madinga kaip ji. 
Be to, aš buvau susidomėjusi tame ne tik, kad atrodyčiau madinga. Kol aš augau, aš pažinau pasaulį. Aš norėčiau būti šios industrijos dalimi.
Aš jaučiuosi pakankamai suaugusi, kad pradėčiau šį sunkų, bet tikrai mylimą darbą. Aš noriu reikšti savo nuomonę apie tai, kas yra mano aistra ir kone religija.
Vėliau, keletas privačių situacijų privertė mane suprasti, kad gyvenimas yra tikrai per trumpas, kad abejočiau, ką daryti ir ne. Pavyzdžiui, ar yra verta sukurti blogą ar ne. Tai padėjo man apgalvoti, ko aš noriu iš savo gyvenimo. 
Galiausiai, štai aš esu čia norinti pažinti mados industrijas skersai ir išilgai. Šis blogas bus apie madą, grožį, keletas DIY, tendencijas ir mano drabužių pasirinkimus.
Aš tikiuosi tai jums patiks, 
Nuoširdžiausi linkėjimai,
Ineta.






No comments:

Post a Comment