Pages - Menu

7.25.2014

MY NEW PURCHASES































EN I was making a very serious research in the Internet about products who take care about face all week. I have very dry skin – it’s usually flakes and feels tightness of skin. It should sound strange, right? (Teenagers have usually oily skin or acne). However, there an awful lot of people who asks me what I do to have such a perfect skin. Unfortunately, it isn't as perfect as it looks. I tried many things but I have never been satisfied by a conclusive result for 100%. All in all, after a lot of researches I truly believe that Clynique formula 1.2.3 will help me to achieve perfectly normal skin.
By the way, I and my friend Greta were going to a mall and I realised that I really am bored of my style. I decided to make it more different - when edgy meets chic but still is little bohemian – I found really nice and interesting two dresses which are from H&M. One is short dress in woven fabric with narrow shoulder straps and another one gorgeous Eiffel tower print dress with swing turtle neck.
Moreover, I bought very sensitive consistence lipsticks from GOSH and L’OREAL which both makes nude lip look but L’OREAL melts on the lips to pink tone and GOSH to nude and almost no lipstick look.




LT Visą šią savaitę aš bandžiau rasti informacijos apie veido priemones. Aš turiu labai sausą odą. Turbūt skamba keistai, tiesa? (Daugelis paauglių įprastai turi riebią arba spuoguotą odą). Man atrodo, kad išbandžiau viską, ką galėjau, kad odos būklė, tačiau aš dar niekada nebuvau patenkinta galutiniu rezultatu iki galo. Todėl išnaršiusi daugybę forumų ir tinklapių aš nuoširdžiai tikiuosi, kad Clinique forumlė 1.2.3 padės man pagerinti savo odos būklę.
Tarp kitko, aš ir mano draugė Greta ėjome apsipirkti ir aš nutariau įsigyti kažko naujesnio ir man neįprasto edgy stiliaus, kuris būtų nors bohemiškas, bet stilingas. Abejas sukneles, kurias radau, nupirkau H&M parduotuvėje. Viena suknelė yra trumpa ir gelėta bei papuošta nėriniais, o kita juoda suknelė ant kurios pavaizduotas Eifelio bokšas.
Beje, aš nupirkau labai švelnios tekstūros GOSH ir L‘OREAL lūpdažius, kurie suteikia lūpoms kūno spalvos atspalvį tik L‘OREAL yra labiau rožinio atspalvio, o pasidažius GOSH atrodo, kad lūpos visai „nuogos“.




RU На этой неделе я проводила тщательный поиск над кремами которые ухаживают за кожей лица. У меня очень сухая кожа. Это звучит странно, не так ли? ( У подростков часто является жирная или поражённая акне кожа. Я испробовала много разных средств, но я некогда ещё не добилась того эффекта, о котором мечтаю. Но после многих (не)успешных поисков кремов всей моей мечты, я решилась попробовать фирму Clinique и формулу 1.2.3. Я надеюсь что эти средства помогут мне приобрести нормальную кожу.
Кстати, я и моя подруга Грета пошли по магазинам. Я решилась купить что-то для себя необычного в стиле edgy, который выглядил-бы богемно но и стильно. Платья я купила в H&M. Одно платье короткое в цветочки с кружевами, а другое с принтом Эйфелевой башни.
И на конец – помады для губ. GOSH и L’OREAL очень мягкие и питательные помады. Только L’OREAL имеет нежно розовый оттенок, а GOSH создаёт песочный лук.

See you soon, 
Inetha. 

No comments:

Post a Comment